ЗВІТ
директора Херсонського дитячого садка №17 Херсонської міської
Курчій Ірини В’ячеславівни
- дитячий садок № 17 Херсонської міської ради ( далі - дитячий садок) загального розвитку. Мова виховання і навчання- українська.
У дитячому садку працює 3 групи:
- 1 група молодшого дошкільного віку;
- 1 група середнього дошкільного віку;
- 1 група старшого дошкільного віку;
Режим роботи закладу:
з 7.00 до 17.30,
чергова група працює з 7.00 до 19.00 У своїй діяльності дитячий садок керується чинними законодавчими та нормативними документами, зокрема: Законами України « Про освіту», «Про дошкільну освіту», « Про державну мову»(2019р.) та «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально- виховного процесу» (2010р.), «Про охорону дитинства» (2001р.), Положенням про заклад дошкільної освіти, власним Статутом.
Дитячий садок має необхідні умови для вирішення загально- освітньої, фізкультурно- оздоровчої роботи. Всі приміщення оснащені у відповідності до нормативних вимог. Кожна вікова група має свій ігровий майданчик з ігровим обладнанням і спортивними спорудами. Приміщення мають естетичний вигляд, безпечні для дітей. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Зарахування дітей до садочка відбувається з дотриманням правил прийому за електронною чергою.
Дитячий садок укомплектований педагогічними кадрами на 100%. «спеціаліст вищої категорії» - 1 педагог, «спеціаліст 1 категорії» - 1педагог, «спеціаліст ІІ категорії» - 2 педагоги, «спеціаліст» - 1 педагог.
У закладі проводиться освітня робота щодо ознайомлення педагогів дитячого садка із інноваційними педагогічними технологіями та впровадження їх в освітній процес.
Аналіз роботи дитячого садка за минулий рік показав, що освітній процес здійснювався за пріоритетними напрямками згідно річного плану на протязі всього навчального року
Під час проведення педагогічних рад були використані різноманітні інтерактивні форми та методи роботи (ділові ігри, робота в мікрогрупах, квести, електронні презентації, моделювання, педагогічне проектування, анкетування тощо), що сприяло розвитку творчої думки кожного педагога. Вся ділова документація педагогічних працівників велась державною мовою з дотриманням нормативних вимог.
Три рази на рік проходить діагностування (моніторинг) знань дітей з усіх розділів програми «Дитина». Середній бал на кінець навчального року по
|